advertise

فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

با ظهور اینترنت و پیشرفت روزافزون فضای مجازی، شاهد آن هستیم که بسیاری از کسب و کارها علاوه بر فعالیت فیزیکی، در حوزه وب نیز یک شعبه (مجازی) راه اندازی می کنند؛ به همین منظور برآن شدیم که اسباب فروش مرغ تخمگذار در شیراز را در بستر وب را مهیا کنیم.

فروش انواع جوجه گوشتی از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع مرغ تخمگذار از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع جوجه یک روزه از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع جوجه بوقلمون از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع بلدرچین گوشتی از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع اردک گوشتی از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

فروش انواع شترمرغ گوشتی از بهترین نژادها در سپید طیور با قیمت مناسب و رقابتی

ارائه دقیق ترین و اساسی ترین نکات پیرامون چگونگی پرورش مرغ تخمگذار در سپید طیور

پرورش مرغ تخمگذار در شیراز از ۰ تا ۱۰۰

مرغ تخمگذار در شیراز، خرید مرغ تخمگذار در شیراز، فروش مرغ تخمگذار در شیراز، مرغ تخمگذار شیراز، مرغ تخم گذار در شیراز مباحثی هستند که در این صفحه پیرامون آن ها صحبت شده است. پرورش مرغ تخمگذار در شیراز (laying chicken breeding) یکی از کسب و کارهایی که می تواند افراد را به سرمایه گذاری کلانی برساند. با پرورش مرغ تخم گذار در شیراز به راحتی هرچه تمام تر می توانید سرمایه خود را تا ده برابر افزایش دهید. چنانچه قصد دارید پرورش مرغ تخمگذار در شیراز را شروع کنید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه در سپید طیور بازار آنلاین خرید و فروش طیور تخمگذار و گوشتی همراه باشی


آموزش پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

آموزش پرورش مرغ تخمگذار در شیراز بسیار مهم و ضروری است. هر چقدر اطلاعات شما درباره پرورش مرغ تخم گذار در شیراز بیشتر باشد حاشیه امن بهتری در سوددهی و موفقیت در کسب و کار خواهید داشت. بسیاری افراد هستند که تمایل دارند دوره های آموزش پرورش مرغ تخمگذار در شیراز را زیر نظر کارشناسان خبره پشت سر گذارند و تمامی نیاز های خود را از این راه تأمین کنند. شاید هم نیاز به یافتن مرجع فروش متانول در شیراز نیز باشد. آموزش پرورش مرغ تخمگذار در شیراز یکی از اموری ست که توسط کارشناسان سایت تخصصی سپید طیور به صورت کاملا رایگان صورت می گیرد و هموطنان شیرازی مان نیز از این دوره ها استقبال فوق العاده بینظیری داشته اند. مدیریت سیپد طیور وظیفه خود می داند که تنها به فروش مرغ تخمگذار در شیراز اکتفا نکند و تلاش داشته باشد آموزش های لازم را برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز و یا پرورش بلدرچین در منزل و یا پرورش بلدرچین گوشتی را در دستور کار خویش قرار دهد و از این راه افرادی را با موضوع تولید و فروش مرغ تخمگذار در شیراز آشنا کند که می توانند به صورت تخصصی مبادرت ورزند به فروش مرغ تخمگذار در شیراز و سایر اموری که در کنار این موضوع وجود دارد و خودنمایی می نماید. پرورش مرغ تخمگذار در شیراز از ۰ تا ۱۰۰ را به هر صورت ممکن در دستور کار خویش قرار داده اند تیم تخصصی سایت سپید طیور و بر خود می بالند از اینکه فراگیرانی را به بازار فروش مرغ تخمگذار در شیراز معرفی کرده اند که کاملا آگاهانه و علمی نسبت به تولید و فروش فروش مرغ تخمگذار در شیراز اقدام می کنند. اطلاعات کم می تواند کسب و کار شما را به شکست نزدیک تر کند تا موفقیت. اگر دوست دارید پرورش مرغ تخمگذار صنعتی در شیراز را با بهترین کیفیت انجام دهید توصیه می کنیم اطلاعات خود در این زمینه را بالا ببرید و آموزش های لازم در این زمینه را فرا بگیرید. بدون کسب اطلاعات دقیق کسب موفقیت غیر ممکن خواهد بود. همچنین ما نکات مهم فروش مرغ تخمگذار در شهرکرد را هم در یک مقاله خدمتتان ارائه کرده ایم.


چرا پرورش مرغ تخم گذار در شیراز

امروزه پرورش مرغ تخمگذار در شیراز از پر درآمدترین کسب و کارها محسوب می شود به طوری که سود پرورش مرغ تخمگذار در شیراز بیشتر از پرورش مرغ گوشتی می باشد؛ مشابه مبحث فروش مرغ تخمگذار در مشهد. در پرورش مرغ تخمگذار در شیراز، پرورش دهنده به صورت روزانه به سوددهی خواهد رسید ولی در پرورش مرغ گوشتی، باید شصت روز وقت و هزینه صرف شود تا پرورش دهنده به سود کامل برسد. تخم مرغ علاوه بر قیمت مناسب سرشار از پروتئین های مختلف بوده، همچنین تعدد غذاهایی که می توان با تخم مرغ درست کرد، یکی از عواملی است که روزانه خریداران زیادی را به سمت خرید تخم مرغ جذب می کند. سال های زیادی است که از صنعت تولید تخم مرغ می گذرد، در این مدت محققان آمریکایی سعی بر این داشته اند که راهکار بهتر و نوینی ابداع نمایند تا بتوانند با افزایش راندمان تولید تخم مرغ و همچنین کاهش هزینه ها به بالاترین سوددهی دست یابند. این چرایی در خصوص فروش مرغ تخمگذار در اصفهان و همین طور فروش مرغ تخمگذار در تهران نیز صدق می کند.


فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

ویژگی های ظاهری مرغ های تخمگذار در شیراز

به طور معمول مرغ های تخمگذار در شیراز دارای گردن باریک و بلند، پاهای ظریف، بدن کشیده، تاج و ریش قرمز می باشند. مرغ های تخم گذار جثه کوچکتری نسبت به مرغ های گوشتی دارند و مرغ های تخمگذار در شیراز زودتر به بلوغ جنسی می رسند، بعضی از نژادها در سال حدود سیصد تخم می گذارند. مرغ های تخمگذار در شیراز به دلیل داشتن جثه کوچک غذای کمتری مصرف می کنند و این خود برای پرورش دهنده از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. همچنین دوره پرریزی کوتاهی دارند و دیر کرچ می شوند. اگر نیازمند اطلاعات در خصوص پرورش بلدرچین در منزل هستید، مقاله ای مجزا برای آن تدارک دیده ایم.


نگهداری و پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

تولید تخم خوراکی به منظور استفاده در سبد غذایی بوده، ولی تخم های نطفه دار به منظور قرارگیری در دستگاه های جوجه کشی و جوجه درآوری تولید می شوند. بنابراین جوجه هایی که از گله های اجداد تولید می شوند، دوباره به عنوان گله مادر مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین تفاوت های پرورش مرغ تخمگذار در شیراز و پرورش گله های مادر به خصوص اجداد و لاین، اصلاح نژاد نسل های بعد، توسط قوانین ژنتیک می باشد. این قضیه با پرورش بلدرچین در خانه تفاوت های بسیار زیادی دارد.


مرغداری تخمی شیراز

احداث مرغداری تخمی شیراز می تواند شما را یک قدم به موفقیت در پرورش مرغ تخمگذار در شیراز نزدیک تر کند. برای احداث مرغداری تخمی شیراز باید زمین، مجوز، تجهیزات و سالن را تهیه کنید. در ادامه مطلب می توانید نکات مهمی که در مرغداری تخمی شیراز باید رعایت کنید را مطالعه نمایید. به نظر شما برای داشتن یک مرغداری تخمی شیراز بی نظیر چه مواردی ضروری است. گزینه های مورد نظر خود را با ما به اشتراگ بگذارید و حتما مقاله پرورش بلدرچین گوشتی را برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه مطالعه کنید.


فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

هزینه خوراک روزانه مرغ تخمگذار در شیراز

هزینه خوراک روزانه مرغ تخمگذار در شیراز چقدر است. در ادامه به صورت تیتروار و نه چندان دقیق به آن ها اشاره خواهیم کرد (چرا که قیمت ها به صورت مداوم در حال تغییر می باشند). میانگین هزینه تولید هر عدد تخم مرغ دویست و پنجاه تومان، میانگین قیمت فروش تخم مرغ در شیراز معادل چهارصد و پنجاه تومان، قیمت فروش تخم مرغ شیراز به صورت مستقیم یک هزار و پانصد تومان، میزان تولید واحد پرورش مرغ تخمگذار در شیراز صد متری با یک هزار مرغ حدود شش صد و پنجاه عدد، درآمد حاصل از فروش به توزیع کنندگان دویست و شصت هزار تومان، در هر روز درآمد حاصل از فروش مستقیم نهصد و هفتاد و پنج هزار تومان در هر روز، سود حاصل از فروش به توزیع کنندگان نود و هفت و هزار پانصد تومان در هر روز، سود حاصل از فروش مستقیم هشت صد و نه هزار تومان در هر روز. این اعداد را با درآمد پرورش بلدرچین تخمگذار مقایسه کنید.


مساحت لازم برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

مساحت لازم برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز چقدر است. شما با توجه به نوع پرورش می توانید مساحت های متفاوتی را در نظر بگیرید. به طور مثال استفاده از روش تخم نطفه دار و جوجه کشی به مساحت های بسیار کمتری نسبت به پرورش جوجه مرغ نیاز دارد. هر چقدر میزان و تعداد مرغ ها بیشتر باشد، شما به مساحت بالاتری نیاز خواهید داشت. با استفاده از قفس می توانید مساحت لازم برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز را مدیریت کنید و بازدهی بیشتری را تجربه نمایید. این کار برای فروش عمده مرغ تخمگذار در اصفهان بسیار جواب می دهد. همچنین بر روی فروش مرغ تخمگذار گلپایگان در اصفهان نیز تست گرفته شده است.


تجهیزات مورد نیاز برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز ابتدا باید تعیین کنید که دوست دارید مرغ تخمگذار در شیراز را به صورت صنعتی انجام دهید یا سنتی. به طور قطع پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی نسبت به پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش صنعتی از هزینه‌های کمتری برخوردار است. اما بسیاری از نکات در هر دو مورد به یک شکل خواهد بود. به طور مثال شما برای تهیه دان، خرید تجهیزات مرغداری، آب و خرید جوجه ها باید هزینه های یکسانی را خرج کنید. با این تفاوت که دورریز دان در روش سنتی بسیار بیشتر از روش صنعتی می باشد. چنانچه دوست دارید مرغ های خود را در مرغداری پرورش دهید باید آبخوری و دانخوری، هیتر، سیستم گرمایشی و بسیاری از موارد دیگر را تهیه نمایید. اگر دوست دارید بازخورد بهتری از پرورش مرغ تخمگذار در شیراز خود داشته باشید، توصیه می کنیم از روش صنعتی به جای روش سنتی استفاده کنید. به طور قطع روش سنتی معایب بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. در مطلبی جداگانه به معایب پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی خواهیم پرداخت. در کل روش صنعتی برای شما بازدهی بهتر و سودآوری بالاتری خواهد داشت. اقدات توضیح داده شده در این پاراگراف برای فروش مرغ تخمگذار محلی در اصفهان هم قابل اجرا می باشد. حتی تجربه ثابت کرده که فروش مرغ تخمگذار بومی در اصفهان هم وضعیت مشابهی دارد.


مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

بستر مناسب برای پرورش مرغ تخم گذار در شیراز

یکی از مهم ترین نکاتی که در پرورش مرغ تخم گذار در شیراز باید آن را رعایت کنید، ایجاد بستر مناسب برای رشد مرغ است. معمولا مرغ تخمگذار در شیراز را با بسترهایی مانند سیستم قفس، بستر پوشال و بستر نرده و پوشال پرورش می دهند. توجه داشته باشید بستر مناسب باید رطوبت و دما فضای کافی را برای رشد مرغ تخم گذار در شیراز داشته باشد. درجه حرارت مناسب بستر برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز بیست و پنج درجه سانتی گراد می باشد. توجه داشته باشید اگر هر کدام از شرایط فوق را به درستی فراهم نکنید راندمان کاری شما به شدت کاهش یافته و ضایعات تخم‌ مرغ شما بالا خواهد رفت. عوامل گفته شده را جدی بگیرید و به درستی آن ها را برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز فراهم سازد. با الهام از این قضایا، فروش عمده مرغ تخمگذار در تهران نیز میسر خواهد بود.


مشخصات بستر مناسب برای پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

یک سبکی وزن، دو سبکی ذرات تشکیل دهنده، سه اندازه مناسب آن، چهار قابلیت خشک شدن سریع، پنج جذب رطوبت اندک، شش ارزان بودن، هفت انتقال حرارتی پایین، هشت ایجاد رطوبت کافی و رعایت استاندارد آن، نه نباید دارای عوامل سمی و قارچ باشد، ده تراشه چوب باید پنجاه تا هفتاد و پنج میلی متر در زمان جوجه ریزی باشد. با رعایت این موارد، از بابت فروش مرغ تخمگذار در شیراز اطمینان حاصل خواهید کرد. همچنین از این پارامترها برای فروش مرغ تخمگذار گلپایگان در تهران بهره ببرید.


معرفی انواع مرغ تخمگذار در شیراز

مرغ های شیراز دارای نژاد های گوناگونی می باشند، اما بهترین گونه های پرورشی گونه هایی هستند که راندمان تخمگذاری بالاتری دارند، در کنار راندمان بالای تخمگذاری مرغ در شیراز، میزان مقاومت مرغ ها در برابر بیماری ها هم جزو موارد مهم و حیاتی است که باید به هنگام انتخاب نژاد به آن توجه ویژه نمود تا فروش مرغ تخمگذار در شیراز به خوبی به وقوع پیوندد. پس از یادگیری مطالب این قسمت حتما بر روی فروش مرغ تخمگذار محلی در تهران نیز تحقیق کنید. چنانچه نتایج خوبی به دست آمد، می توانید فروش مرغ تخمگذار بومی در تهران را هم استارت بزنید.


مرغ تخمگذار در شیراز- سپید طیور

طبقه بندی انواع مرغ های تخمگذار در شیراز

۱) مرغ تخمگذار در شیراز صنعتی (مرغ سفید) ۲) مرغ تخمگذار در شیراز رنگی ۳) مرغ تخم گذار در شیراز دو رگه ۴) مرغ تخمگذار در شیراز بومی


چگونه بهترین مرغ تخمگذار در شیراز را برای پرورش انتخاب کنیم

همان‌ طور که می‌دانید مرغ از گونه های بسیار زیادی برخوردار است. برای انتخاب مرغ تخمگذار در شیراز باید چند خصوصیات آن را در نظر بگیرید. با تجزیه و تحلیل خصوصیات بیان شده و به راحتی می توانید بهترین مرغ تخمگذار در شیراز را برای پرورش انتخاب نمایید. شکل ظاهری: از مهم ترین موارد در انتخاب مرغ تخمگذار در شیراز می توان به شکل ظاهری اشاره کرد. مرغ ها با توجه به اینکه نژاد های مختلف دارند از این رو شکل رنگ و ظاهر مختلفی را از خود به جای می گذارند. دم، پا، تاج سر از جمله خصوصیات ظاهری است که در هنگام خرید مرغ باید به آن ها توجه کنید. داشتن تاج و پر مناسب نیز از دیگر گزینه هایی است که بررسی شکل ظاهری را تکمیل می کند. سازگار بودن مرغ تخمگذار در شیراز: منظور از سازگار بودن مرغ تخمگذار در شیراز این نیست که این پرنده بتواند در شرایط آب و هوایی گرم و سرد سازگاری بالایی را از خود نشان دهد. بهترین مرغ تخمگذار در شیراز زمانی بهترین گزینه به شمار می رود که بتواند خود را در ضعف های ژنتیکی، گرسنگی، تشنگی و زمان های سخت اثبات نماید. سعی کنید پرنده هایی را انتخاب کنید که جوانتر و سبک تر باشند این مرغ ها معمولا خصوصیات مورد نیاز را برای شما در بر خواهند داشت. در بین نژادهای مرغ این مرغ مرندی است که بالاترین مقاومت و سازگاری را از خود به جای می گذارد. اصالت و نژاد مرغ تخمگذار در شیراز: یکی از مهمترین گزینه هایی که می تواند پرورش مرغ تخمگذار در شیراز را تحت تاثیر قرار دهد اصالت و نژاد مرغ تخمگذار در شیراز است. معمولا نژادهای اصیل تخمگذاری بالاتر، مقاومت و سازگاری بیشتری را نسبت به نژادهای پرورشی خواهند داشت. مرغ ها با نژاد اصیل معمولا سنتی گونه زندگی کرده و علایمی چون نشستن روی تخم مرغ، تخمگذاری بالا و جستجوی غذا را از خود نشان می دهند. مرغ مرندی در این مورد نیز در صدر لیست قرار خواهد گرفت. وزن و اندازه مرغ تخمگذار در شیراز: نژاد های مرغ از لحاظ وزن و اندازه را می توانید به دو دسته استاندارد و سنگین تقسیم بندی کرد. در ادامه مطلب هر کدام از موارد گفته شده را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد. نژاد استاندارد: نژاد های استاندارد معمولا نسبت به نژاد های سنگین گوشت و تخم مرغ بیشتری را از خود به جای می گذارند. نژادهای استاندارد یک چهارم نژادهای بزرگ به شمار می روند. تخم مرغ نژاد استاندارد نسبت به نژاد سنگین کوچکتر خواهد بود. نژاد سنگین مرغ تخمگذار در شیراز: نژاد های سنگین مرغ تخمگذار در شیراز همانطور که از نامشان پیداست دارای جثه و وزن بیشتری نسبت به نژادهای استاندارد هستند. نژادهای سنگین در برابر سرما مقاومت بالاتری دارند و در زمستان به تخم گذاری خود ادامه می دهند. تخم گذاری: مهم ترین مورد در هنگام انتخاب بهترین مرغ تخمگذار در شیراز توجه کردن به میزان تخم گذاری آن است. میزان تخمگذاری در مرغ های تخمگذار در شیراز می تواند سود دهی شما را کم و یا زیاد کند. در هنگام انتخاب بهترین مرغ تخمگذار در شیراز حتما به تخم گذاری آن توجه ویژه ای داشته باشید. هر چقدر میزان تخمگذاری مرغ در سال بیشتر باشد بالطبع شما سود دهی بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد. رنگ تخم مرغ: مورد آخر ای که در هنگام خرید مرغ تخمگذار در شیراز باید به آن توجه داشته باشید رنگ تخم مرغ است. رنگ تخم مرغ طیف رنگ های مختلفی چون سفید، سبز، برنزی، قهوه ای کمرنگ، قهوه ای پررنگ و آبی را در بر می گیرد. با توجه به نژاد مرغی که انتخاب می کنید رنگ تخم می تواند متفاوت باشد. توجه داشته باشید از لحاظ مقوی بودن تفاوت چندانی بین رنگ تخم مرغ ها وجود ندارد. بهترین نژاد مرغ تخمگذار در شیراز: نژاد لگهورن سفید معروف ترین نژاد مرغ تخمگذار در شیراز در دنیا است و به صورت تجاری پرورش داده می شوند. اکنون مرغ های دو رگه ای که در دنیا معروف شده اند از این نژاد می باشند. هیبریدها (مرغ های دورگه) نیز به دلیل تخمگذاری زیاد و مصرف خوراک کمتر، مورد توجه قرار گرفته اند ولی این نژاد از مقاومت بدنی کمی برخوردار است، به گفته کارشناس های پرورش طیور، دورگه بودن این نژاد باعث کاهش مقاومت بدنی آن ها شده است. همچنین نژاد مرغ مرندی از مقاوم ترین مرغ های تخمگذار در شیراز بومی در ایران به شمار می آید، دارای جثه ای جمع و جور هستند و این نژاد هیچ کاکلی در سرش ندارد و دارای پر در ساق و پاهای خود می باشد.


طول دوره پرورش مرغ تخمگذار در شیراز چقدر است

طول دوره پرورش مرغ تخم گذار در شیراز و رشد جوجه های تخمگذار بیست هفته و حدود پنج ماه می باشد. از یک روزگی تا سه ماهگی را پرورش پولت می گویند و پولت را هنگامی که حدود نود تا صد روزه شد به سالن های تولید که دارای قفس های مخصوص مرغ تخمگذار در شیراز است منتقل می کنند. دوره پرورش بر اساس نژاد و فصل تخمگذاری از هجده تا بیست و دو هفتگی شروع می شود، دوره تخمگذاری دوازده ماه طول می کشد و بعد از گذشت شش تا هشت هفته از زمان آغاز تولید، گله به اوج تولید نود درصدی می رسد و نهایتا پس از گذشت دوازده ماه به شصت و پنج درصد خواهد رسید.


فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

انواع سالن پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

معمولا سالن های پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در ایران را به دو صورت باز و بسته می سازند. هر کدام از فضاها با توجه به اشکال، ابعاد، موقعیت و محل طراحی می شوند. در بین دو گزینه گفته شده سالن پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به صورت بسته رایج ترین نوع به شمار می رود. برای مدیریت بهتر در سالن های بسته می توانید از قفس استفاده کنید.


پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در قفس یا بستر

امروزه برای نگهداری و پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در تمام کشورهای پیشرفته جهان از جمله آمریکا از قفس مرغ استفاده می کنند؛ چرا که علاوه برمزیت های بهداشتی از نظر اقتصادی نیز کمک شایانی به پرورش دهنده می کند و راندمان تولید را به حداکثر می رساند. در ایران نیز استفاده از قفس های مخصوص پرورش مرغ مورد استقبال تولیدکنندگان تخم مرغ قرار گرفته است و نود درصد از این قفس ها استفاده می کنند. استفاده از سیستم قفس برای پرورش مرغ های تخمگذار در شیراز، پرورش جوجه های گوشتی و حتی مرغ های مادر نیز توصیه می شود، به طوری که استفاده از سیستم قفس در تمام عرصه های تولید طیور با روش بستر جایگزین شده است.


پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی

پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی و روی بستر می تواند تبعات بسیاری زیادی را با خود به همراه داشته باشد. پرورش پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی همیشه با سختی ها و عدم مدیریت همراه بوده است. رطوبت زیاد، شیوع بیماری، بالا بردن هزینه دان، بالا بردن هزینه آب، بالا بردن هزینه انرژی های مختلف مانند گرما و عدم مدیریت درست از معایب پرورش مرغ تخمگذار در شیراز به روش سنتی محسوب می شود.


فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در قفس

یکی از بهترین ابزاری که می توانید به وسیله آن مرغ تخمگذار در شیراز را پرورش دهید، قفس است. با استفاده از قفس دیگر نگرانی بابت شرایط اقتصادی و بهداشتی نخواهید داشت. قفس شرایطی را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به بهترین شکل پرورش مرغ تخمگذار در شیراز را انجام دهید. جنس قفس ها معمولا از گالوانیزه بوده و به راحتی قابل ضدعفونی می باشد. مزیت بعدی که قفس نسبت به بستر دارد تمیزی راحت و ضدعفونی آسان است. با استفاده از قفس ها می توانید میزان استاندارد برای پرورش هر مرغ را به خوبی ایجاد نمایید. از دیگر مزیت های پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در قفس می توان به جمع آوری راحت تخم مرغ ها اشاره کرد. قفس های مرغ تخمگذار در شیراز دارای آبخوری تمام اتوماتیک می باشد. مرغ ها در هنگام تشنگی به سوپاپ های تعبیه شده نوک می زنند و آب جریان پیدا می کند، بعد از برداشته شدن نوک مرغ ها سیستم آبرسانی قطع خواهد شد.


عوامل موثر بر تولید تخم مرغ

عوامل بسیار زیادی هستند که می تواند بر تولید تخم مرغ موثر باشد. در ادامه مطلب به این عوامل به طور کامل خواهیم پرداخت. ۱) سن مرغ: پرندگان می توانند سال ها زنده بمانند و به تولید ادامه دهند و به طور کلی بعد از دو یا سه سال بسیاری از مرغ ها تولید تخم خود را کاهش میدهند که افت تولید تخم در پرندگان متفاوت میباشد. بعد از گذراندن یک دوره، مرغ ها می توانند پنجاه تا شصت هفته به تولید خود ادامه دهند، همچنین مرغ هایی که سن بیشتری دارند برای تولید و تولک مناسب نیستند. ۲) تغذیه مناسب: مرغ ها برای تولید مطلوب به جیره مناسب و کامل احتیاج دارند زیرا تغذیه نامناسب باعث کاهش تولید تخم مرغ میگردد به دلیل اینکه انرژی پروتئین و کلسیم تاثیر بیشتری دارد استفاده از دانه، به تنهایی نمی تواند جیره غذایی مرغ را کامل نماید. مناسب نبودن جیره و تغذیه، طولانی مدت باعث پرولاپس مجرای عبور تخم می شود، پرولاپس در مرغ های چاقی که تخم بزرگ تولید می کنند، منجر به آسیب جدی به مرغ می شود و در اکثر مواقع کشنده است. به دلیل اینکه تغذیه مرغ تخمگذار در شیراز بسیار حساس می باشد، بنابراین هنگام تهیه دان توجه داشته باشید که از محصولات تقلبی خریداری نکنید. شرکت سپید طیور، با هدف افزایش راندمان تخمگذاری، انواع دان مخصوص پرورش مرغ تخم گذار در شیراز بسیار مرغوب و درجه یک را در قالب پلت، فشرده، گرما دیده و آردی ارائه می دهد. ۳) جلوگیری از بیماری ها: پرورش طیور با ظرفیت بالا اگر چه از لحاظ اقتصادی قابل توجیه و عملی میباشد ولی همین تراکم باعث بروز بیماری ها نیز می گردد. چنانچه عوامل بیماری کنترل نگردد، زیان های مالی زیادی به صنعت پرورش طیور وارد می کند بنابراین با استفاده از روش های پیشگیری این خطر را مدیریت نمایید.


پرورش مرغ تخمگذار صنعتی در شیراز

یکی از روش هایی که می توانید در آن از مرغ تخمگذار در شیراز استفاده کنید، پرورش مرغ تخمگذار صنعتی در شیراز است. پرورش مرغ تخمگذار صنعتی در شیراز نوعی از پرورش است که در آن از نژادهای مرغ تخمگذار در شیراز استفاده می شود. در این نوع پرورش باید از دو مرحله تبعیت کنید. در مرحله اول جوجه یک روزه که چهل گرم وزن دارد را با مصرف شصت و شش کیلوگرم دان به مرغ و حدود یک کیلو و سیصد گرمی تبدیل می کنید. در مرحله دوم مرغ تخمگذار در شیراز صنعتی تا هفته هشتاد رشد می کند و به صورت مرغ گوشتی ارائه می شود.


مرغ تخم گذار شیراز - سپید طیور

خرید مرغ بالغ یا جوجه

اگر در ابتدای کار هستید و دوست دارید سرمایه زیادی را بابت خرید مرغ پا به مصرف نکنید توصیه ما به شما استفاده از پولت است. پولت به جوجه های سه ماه گفته می شود. دلیل استفاده از جوجه های سه ماهه مجموعه کارهایی است که برای رساندن مرغ به سن بلوغ و شروع تخمگذاری آن ها انجام می دهید است. معمولا شرایط نگهداری مرغ تخمگذار در شیراز در سنین پایین می تواند در میزان تخمگذاری شما به طور مستقیمی تاثیر بگذارد.


تاثیر نوردهی در پرورش مرغ تخمگذار در شیراز

یکی از عواملی که می‌ تواند به صورت مستقیم بر پرورش مرغ تخمگذار در شیراز تاثیرگذار باشد، میزان نوردهی است باید توجه کنید شما در روز موظف هستید شانزده ساعت نور را از طریق نورهای طبیعی و مصنوعی برای پرورش مرغ فراهم سازید. همچنین در کنار فراهم ساختن نور کافی باید شرایطی را فراهم سازید تا مرغ های تخمگذار در شیراز بتوانند هشت ساعت خواب مفید را تجربه کنند. میزان نوردهی در پرورش مرغ تخمگذار در شیراز با توجه به شرایطی شرایط سنی این پرنده متفاوت خواهد بود. مرغ از سن سه روزگی تا صد و چهل روزگی باید روزانه هشت ساعت روشنایی و نه تا شانزده ساعت تاریکی را تجربه نماید. توجه داشته باشید این اعداد استاندارد باید دقیقا رعایت شوند. یکی از نکاتی که در زمان نوردهی پرورش مرغ تخمگذار در شیراز باید آن ها را رعایت کنید جلوگیری از ورود نور از منافذ مختلف در زمان تاریکی است. بعد از دوره صد و چهل روزگی مرغ تخمگذار در شیراز شما می توانید مدت نوردهی را به سیزده ساعت در روز برسانید. توصیه می‌ کنیم میزان نوردهی را توسط نورسنج اندازه گیری کنید.


آیا مرغ تخمگذار در شیراز بومی نیاز به نوک چینی دارد

یکی از مهم‌ ترین عواملی که باعث میزان رشد در مرغ های تخمگذار در شیراز می شود نوک چینی است. نوک چینی در کنار عوامل محیطی مانند وضعیت هوا، کیفیت آب و تغذیه، میزان تراکم پرندگان، میزان دمای محل پرورش و وضعیت بهداشتی می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. نوک چینی با توجه به وزن بدن هر مرغ تخمگذار در شیراز انجام می شود. معمولا برای این که مرغ های تخم گذار نسبت به سایر همنوعان خود نوک زدن کمتری را انجام دهند و در هنگام بیماری های مانند مارک و کانیبالیسم میکروب های کمتری را انتقال دهند، نوک چینی انجام می شود. نوک چینی معمولا در سن هفت تا ده روزگی انجام می شود. این عمل را باید تا قبل از سن ده  هفتگی و با توجه به وزن بدن به طور مداوم انجام دهید تا تاثیر گذار باشد.


مرغ تخم گذار شیراز - سپید طیور

مرغ تخمگذار فروشی در شیراز

پرورش مرغ تخمگذار در شیراز بدون فروش مرغ تخمگذار در شیراز به سوددهی ختم نخواهد شد. شما زمانی می توانید به سودآوری در این زمینه برسید که بتوانید محصولاتی که از این پرورش به دست می آورید را وارد بازار فروش کنید. برای فروش مرغ تخمگذار در شیراز می توانید از سایت های مختلفی مانند دیوار، شیپور و نیاز روز استفاده کنید. بازارهای معتبر پرنده فروشی نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ارائه مرغ تخمگذار در شیراز باشد.


دلایل عدم باروری تخم مرغ

عدم باروری در تخم مرغ ها می توانند به موارد بسیار زیادی مربوط می شود. هر یک از این مراحل را برای شما عنوان خواهیم کرد. یک عدم تناسب میزان نر و ماده بودن در گله مادر دو نبود خروس ها در شرایط مناسب مانند نابالغ بودن و پیر بودن سه داشتن تاج سیاه در خروس چهار مرغ هایی که در بدن خود زخم دارند پنج ادغام خروس جدید با مرغ هایی که در دوره تخم گذاری هستند. تخم نطفه دار زیر مرغ کرچ شده چه تعداد می تواند باشد. تعداد تخم های نطفه دار به جثه مرغ تخمگذار در شیراز بستگی دارد. هر چقدر بزرگتر بوده شما می توانید تخم بیشتری را زیر آن کرد کنید. چنانچه جثه مرغ شما معمولی باشد، می توانید ده تا دوازده عدد تخم را کرچ کنید. چنانچه تعداد تخم ها را از دوازده عدد بیشتر کنید مرغ نمی تواند از پس از گرم کردن آن ها بر بیاید.


سخن پایانی

در این مطلب از سایت سپید طیور به موارد بسیار زیادی در زمینه پرورش مرغ تخمگذار در شیراز اشاره کردیم. چنانچه شما در این زمینه تجربه دارید آن را در قسمت نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید. نظرات شما می تواند به ما در راستای نگارش اطلاعات مفیدتر و متقاضیان سایت سپید طیور را در زمینه پیشرفت کسب و کار کمک نماید. امیدواریم از این نوشتار به خوبی استفاده کنید. هدف فروش مرغ تخمگذار در شیراز می باشد.


فروش مرغ تخمگذار در شیراز - سپید طیور

سوالات متداول

ویژگی های ظاهری مرغ های تخمگذار در شیراز چیست؟
به طور معمول مرغ های تخمگذار در شیراز دارای گردن باریک و بلند، پاهای ظریف، بدن کشیده، تاج و ریش قرمز می باشند.
انواع مرغ تخمگذار در شیراز را نام ببرید؟
۱) مرغ تخمگذار در شیراز صنعتی (مرغ سفید) ۲) مرغ تخمگذار در شیراز رنگی ۳) مرغ تخم گذار در شیراز دو رگه ۴) مرغ تخمگذار در شیراز بومی
بهترین نژاد مرغ تخمگذار در شیراز برای سرمایه گذاری چه مرغی است؟
نژاد لگهورن سفید معروفترین نژاد مرغ تخمگذار در شیراز در دنیا است و به صورت تجاری پرورش داده میشوند.
پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در قفس یا بستر ؟
امروزه برای نگهداری و پرورش مرغ تخمگذار در شیراز در تمام کشورهای پیشرفته جهان از جمله آمریکا از قفس مرغ استفاده میکنند چرا که علاوه برمزیت های بهداشتی از نظر اقتصادی نیز کمک شایانی به پرورش دهنده میکند و راندمان تولید را به حداکثر میرساند.